Процедура за осигуряване на гаранцията

1.    Приемане в сервизен център
Дефектните продукти, изпратени към сервиза по куриер СПИДИ за наша сметка или лично оставени,трябва да бъдат придружени задължително с копие на Гаранционна карта и касова бележка.

2.    Диагностика и поправка
Компютър Маркет ЕООД поема отговорност да извърши диагностика и поправка до максимум 30 календарни дни от приемането на продукта.

За допълнителни детайли и уточнение ще се свържем с вас на предоставения телефонен номер.

3.    Връщане на продукт

След поправка на продукта се изпраща по куриер СПИДИ с експресна доставка за наша сметка и ще бъдете уведомени, чрез SMS за доставката.
Периодът, в който продуктът е бил в нефункционалност, се добавя към съответния период на гаранция. Този интервал се смята от момента на регистрирането в сервизния център до въвеждането на продукта в нормално за експлоатация състояние и писменото потвърждение за вземането на продукта.

СЕРВИЗНИ ЦЕНТРОВЕ

гр.Бургас , площад Царица Йоанна №11-13,Бизнес Център "Бриз" партер ,Телефон :+359 56 828787 

гр.Пловдив , жк. Тракия,  бул. Съединение 34 , Търговски център "Форум", ет. 2 , Tелефон: +359 32 599 509

гр.Сливен , ул. Г. С. Раковски 39А ,Телефон :+359 44 631313